?>

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Informacje, procedury, ciekawostki

Wszystkie produkty wykonywane są ręcznie, co ma wpływ na czas realizacji zamówienia.

Przy wyrobach na indywidualne zamówienie, wykonywanych z niestandardowych materiałów, mogą wystąpić chwilowe braki w dostępie do materiałów, surowców. Przy dłuższych brakach materiałów na rynku, sprzedawca kontaktuje się z Klientem planując możliwy termin dostawy.

Meble z montażem czyli stoły, biurka, regały

Czas realizacji, w tym kompletowania materiałów, liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na konto bankowe e-sklepu i wynosi:

⇒ dla małych wyrobów dekoracyjnych – ok 2 tygodnie

⇒ dla większości mebli – ok 7 tygodni

Przed wysyłką oraz w trakcie realizowania dostawy, Klient otrzymuję wiadomość drogą telefoniczną lub mailową.

Przesyłki wielkogabarytowe, paletowe czyli przeważnie meble, dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Od momentu wysłania, średni czas dostawy na terenie Polski wynosi 2 dni robocze.

 

Rozpakowanie przesyłki przed podpisaniem odbioru.

Jeśli po dostarczeniu przesyłki przez firmę kurierską, opakowanie zabezpieczające nosi wyraźne ślady uszkodzenia, Klient ma prawo rozpakować i sprawdzić stan zamówienia, nawet przed podpisaniem dokumentu odbioru. Pozwala na to Art 74 prawa przewozowego.

 

Co zrobić, jeśli otrzymasz uszkodzoną przesyłke?

⇒ nie odbieraj przesyłki od kuriera

⇒ wypełnij z kurierem protokół uszkodzenia przesyłki

⇒ wykonaj zdjęcia uszkodzenia opakowania i towaru

⇒ opisz zaistniała sytuację, załącz zdjęcia i wyślij na adres cadrysunki@cadrysunki.pl

 

Gdy opakowanie a zwłaszcza karton przesyłki jest w dobrym stanie, to aby sprawdzić zawartość przy kurierze, musisz wcześniej podpisać dokument odbioru, przyjęcia towaru.

 

Co zrobić, jeśli po podpisaniu odbioru i rozpakowaniu przesyłki, towar jest uszkodzony?

⇒ napisz w dokumencie odbioru, że otrzymałeś przesyłkę uszkodzoną

⇒ wypełnij z kurierem protokół szkody

⇒ wykonaj zdjęcia uszkodzenia zamówionego przez Ciebie towaru

⇒ opisz zaistniała sytuację, załącz zdjęcia i wyślij na adres cadrysunki@cadrysunki.pl

Formy i koszty dostawy przesyłek o małych gabarytach:

  • paczkomaty InPost: 11 zł

  • kurier InPost: 15 zł

  • przesyłka paletowa: 270 zł

UWAGA: koszty zwrotu oraz ponownej wysyłki zamówienia wynikłe z błędnego podania adresu dostawy pokrywa Kupujący.

 

Dostępne formy płatności:

  • przelew bankowy na rachunek sklepu CADrysunki

    • Dane do przelewu bankowego:

      Grzegorz Polak

      os. Kościuszkowców 14/40

      62-020 Swarzędz

      Numer rachunku bankowego: (Alior Bank) 07 2490 1057 0000 9900 5385 8465

  • płatności za pośrednictwem operatora przelewy24 (usługa jest w przygotowywaniu)

UWAGA: Zamówienia nie opłacone w ciągu siedmiu dni ( 7 dni) zostają anulowane.